Tuesday 31 July 2012

ALLAH LEBIH SAYANGKAN SAHABATKU..



7.05 pagi Selasa 31 Julai 2012 bersamaan 11 Ramadhan 1433 .  terkejut bercampur  sayu bila mendapat mesej dari sahabatku Hajah Haslina di JPN Selangor yang berbunyi  :     

 "Assalamualaikum. Sahabat kita yang dikasihi En. Selamon baru kembali ke rahmatullah subuh tadi. Jenazah arwah masih lagi di HKL dan pagi ni Insyaallah akan dibawa balik ke rumah di Cheras. Mohon kita sama-sama berdoa dan bersedekah Al Fatihah agar arwah ditempatkan bersama mereka yang beriman. Moga Allah mempermudahkan segalanya...Al Fatihah.


Tidak dapat ku tahan sebak, rasa kehilangan meruntun sanubari untuk orang yang sangat ku hormati. sukar ku temui seorang ketua yang penyayang, seorang sahabat yang memahami, seorang penjawat awam yang boleh dipercayai, seorang kenalan yang terpuji dan kami kehilangan usikanmu, kami kehilangan raut wajah kesabaranmu, kami kehilangan pengorbananmu.....kami kehilangan doa dan harapanmu disetiap emel yang kau hantar........sesungguhnya Allah lebih menyanyangimu.. 


Semoga Allah melimpahi rahmat dalam kerja buat semasa hidupnya dan semoga Allah tempatkan rohnya dalam golongan orang-orang yang beriman,.Amin.
Semasa Allahyarham bersama kami di Kuala Tahan


Kejelekitan kami bersama Allahyarham di Air Papan Mersing

1 comment :

  1. Hanya doa dan al fatihah mengiringi sahabat...kita semua pun akan bersama ke sana cuma masa yang akan mempertemukan kita dengan jodoh ajal kita....

    ReplyDelete